موضوع انشا: من ایرانی ام 

موضوع انشاء در مورد باران، دانلود انشا، موضوع انشا، انشاء، زنگ انشا، چه بنویسیم، چگونه انشا بنویسم، نوشتن انشا

من یک دختر ایرانی ام ,و با صدای بلند ایرانی بودنم را فریاد میزنم ,من ایرانی نسل کوروشم و سرلوحه ی زندگیم گفتار نیک و پندار نیک و رفتار نیک است ب هموطنی با آرش کمانگیر و غرق شدن در حماسه های شاهنامه ب خود میبالم , من با رستم بر مرگ سهراب میگریم ,به سنگ تراشه های بیستون و حکایت های شیرین و فرهاد زانوی احترام خم میکنم ,غرور خود را همچون قله ی دماوند میبینم و زاینده روده پیر و خسته و بی جان را سر تعظیم فرود می آورم من از نسل فرسنگها فرهنگ کهنم بر خود میبالم بر پارسی زبان بودنم ب سربند آریایی داشتنم و بیرق زیبای وطنم ,من ایرانم را دوست دارم من عاشق نام وطنم ایرانم , من ب خود اجازه نخواهم داد ک فرهنگهای ماشینی و دستنوشته شده ی غرب ب قصد زدودن فرهنگه ریشه دارم در جان من رسوخ کند,مبارزه میکنم ,مبارزه میکنم با هر آنچه ک میراث تاریخ آن را ب من سپرده من امانتداره این فرهنگ چندین هزارساله ام من امانتدار یک نسل کهنم,نسلی از جنس انسانیت و شرافت نسلی از بزرگمردان و شیرزنانی ک شاید تاریخ دیگر در دنیا نظیرش را نبیند سرزمین من سرزمین شجاعت و شرف است من لباس شرافتم را نمیفروشم . من ایرانی ام و بر ایرانی بودنم افتخار میکنم دستانمان را در دست هم محکم زنجیر کنیم حریمی بسازیم دور تا دور وطن ونگذاریم هیچ خار و خاشاکی ب نام تمدن نوین وارد وطنمان شود ک چیزی نیست جز تیشه ای ب ظاهر زیبا ب ریشه ی فرهنگ غنی ایران.ایرانی باشیم ایرانی بمانیم و ایرانی رفتار کنیم و مدام با خود زمزمه کنیم ؛ک من وارث تمدن ناب وطنم ,من موظف ب رساندن ب نسل بعدم ,ایرانی باشیم و عاشق ایران ب معنی واقعی کلمه باشیم
وطنم دوستت دارم

موضوع انشا در مورد من ایرانی ام