موضوع انشا: چرا ما تنبلی میکنیم؟ (طنز)

موضوع انشا، انشاء، زنگ انشا، چه بنویسیم، چگونه انشا بنویسم، نوشتن انشا - enshay.blog.ir

ممکن است شما در طی یک روز احساسات مختلفی داشته باشید.احساس گرسنگی،احساس تشنگی و...اما مهم تر از همه ی این احساسات، احساس تنبلی است.
تنبلی عوامل زیادی دارد.اما مهم ترین عامل آن خستگی است.من، بسیار انسان پرتلاشی هستم و هیچ وقت فکر نکنید که اگر شما از من چیزی بخواهید بگویم خسته ام یا آن کار را به شخص دیگری بسپارم.
تنبلی فواید زیادی هم دارد.یکی از فواید آن این است که اگر شما به تنبلی شناخته شوید هیچ کس از شما کاری نمی خواهد و در نتیجه شما هیچ کار شگفت انگیزی انجام نمی دهید ،پس از آتش سوزی های احتمالی جلوگیری میکنید. حتما فکر کردید منظور من از آتش سوزی سوختن خانه است،اما منظور من سوختن افرادی از فامیل شماست که مادرتان با آن ها لج افتاده است.اصلا فکر نکنید که منظور من عمه گرامی یا زن عموی عزیز است!!!
دانشمندان با تلاش های فراوان توانستند به تاثیرات تنبلی در دوران هخامنشیان پی ببرند!!برای مثال اگر اسکندر مقدونی تنبلی میکرد و به جای آنکه به ایران حمله کند و تخت جمشید را آتش بزند،برای خود تخمه میخرید و به تماشای برنامه ی نود میپرداخت،هم آثار باستانی ما حفظ می شد و هم آه مردم ایران گریبان گیر اسکندر نمی شد و او در اوج کشور گشایی اش نمی مرد یا اگر ادیسون بر اثر تنبلی برق را اختراع نمی کرد،ما مجبور نبودیم درس بخوانیم،چون قانون نانوشته بسیار مهمی می گوید:هیچ دانش آموزی تا قبل از ساعت هفت شب حق درس خواندن ندارد.(قانون هفت شب - ماده 1023- صفحه 954 قوانین دانش آموزی نانوشته)
دانش آموزان بر اثر تنبلی و در اعتراض به دروس خود،نظریه ای را در هشت بند اعلام کردند:
1-معلمان از ذرات تجزیه ناپذیری به اسم درس ساخته شده اند.
2-همه معلم ها با یکدیگر مشابه اند.
3-درس ها به وجود می آیند ولی از بین نمی روند بلکه از مبحثی به مبحث دیگر انتقال پیدا می کنند.
4-درس های مختلف بدبختی های مختلفی را برای ما بوجود می آورند.
5-درس های مختلف به هم متصل شده و وسیله ای منفور به اسم کتاب را به وجود می آورند.
6-در هر کتاب از درس های معین همواره نوع و تعداد درس ها یکسان نیست و بعضی ها واقعا کمر شکن هستند.
7-کتاب های مختلف شامل جابه جایی کلمات یا تغییر در حروف کلمات است و در این تغییرات و جابه جایی ها چیزی از کتاب کم نمی شود.
8-کتاب استفاده های زیادی از جمله : سپر محافظ-پایه ی صندلی-سلاح سرد - زیرانداز و...را دارد، پس کتاب یک وسیله ی همه کاره است و وسیله ی درس خواندن نیست
جان دالتون پس از شنیدن هشت بند دانش آموزی،خود را در یک کلاس حبس کرده است و منتظر است تا مادرش بیاید و او را از مدرسه ببرد.
پ ن:دوستانی که متوجه هشت بند دانش آموزی نشدن،برن هفت بند دالتون رو بخونن،با تچکرررر

دانلود انشا، موضوع انشا، انشاء، زنگ انشا، چه بنویسیم، چگونه انشا بنویسم، نوشتن انشا- www.enshay.blog.ir