موضوع انشا: جام جهانی روسیه

موضوع انشا، انشاء، زنگ انشا، چه بنویسیم، چگونه انشا بنویسم، دانلود، نوشتن انشا - enshay.blog.ir

من از ده سالگی عاشق فوتبال بودم.
البته یه دوستی دارم که اون منو به این راه هدایت کرد. که خیلیم ازش ممنونم چون پنجره ای جدید
توی زندگیم و طرز زندگی کردنم ایجاد کرد
به دیوار اتاقم پرچم تیم ها رو بزنم
که لباس بازیکنای محبوبم رو بگیرم
کلاس فوتسال ثبت نام کنم
و ...

همیشه دوست دارم بازیکن همه چیز تمام باشم و چه ورزشی بهتر از فوتبال که سراسر آن هیجان است و هیجان است و هیجان.

بعد از اینکه راهیابی تیم ملی ایران به جام جهانی قطعی شد دیگر تحمل نداشتم و باید هر طور که شده خودم را به روسیه میرساندم اما بعدها در تصمیمم تجدیدنظر کردم.

چون اولا هوا سرد هست و دوم هم اینکه حال ندارم شال و کلاه کنم و پاشم برم روسیه که چی؟ فوتبال ببینم؟ (مگه اینکه با این گفته ها خودم رو راضی کنم که نرم)درسته یکی از آرزو هام اینه که به ورزشگاه برم
ولی..
خوب همین تلویزیون خودمان هم به صورت فول اچ دی همه ی بازی ها را نشان می دهد دیگر.

البته امشب مراسم قرعه کشی گروه بندی تیم های حاضر در جام جهانی فوتبال روسیه را تلویزیون نشان می دهد و من دل تو دلم نیست که ببینم بالاخره چه تیمی با ما همگروه می شود.

آرژانتین؟ تیمی که در جام جهانی قبلی با یک گل لیونل مسی باعث شد کاخ آرزوهایمان به کویر لوت تبدیل شود؟

پرتغال؟ چه تیمی می تواند در مقابل کریستین رونالدو بازیکنی که هیچ حریفی ندارد(مجبور بودم بنویسم بهتر از مسی کسی نیست) و هر سال به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب میشود ایستادگی کند؟

برزیل؟ حتی اسمش را بردن هم باعث می شود به فکر چندین گل جانانه خوردن بیافتیم.با نیمارو پائولینیو و...

آلمان؟ این تیم که دیگر جای خود دارد و هر تیمی در مقابلش نمی تواند مقاومت کند و به شکست تن خواهد داد.

البته تیم های دیگری نیز در جام جهانی روسیه حاظر هستند که آن ها هم تیم های ضعیفی نیستند و ما هم یکی از بهترینان آن ها هستیم.

ما هم محاجم ها و مدافعین قدرتمند زیادی داریم

البته وقتی فکر میکنم که جیان لوییجی بوفون از تیم ملی ایتالیا در جام جهانی حضور ندارد و در عوض بیراندوند دروازه بان تیم پرسپولیس در این جام حاضر است تمام تن و بدنم می لرزد.

برنامه ی نود هم به صورت مستقیم مراسم را پخش می کند و تا لحظاتی دیگر می بینم که در این برنامه تیم ملی کشورمان
باکدام تیم ها هم گروه می شود.
گروه ها مشخص شد
گروه ما گروه مرگ است.
گروه مرگ ...
اسپانیا با نصف بازیکنان رئال و بارسا
پرتغال با رونالدو و بقیه
مراکش هم با بازیکنان قوی که ساحل عاج رو شکست دادند
ایران...
با نصف بازیکنان پرسپولیس و استقلال
با سردار
سامان و
سعید
یوز های ایرانی
با امید به خداوند
وحمایت هواداران

چرا نا امیدیم
میدانیم که نا امیدی یک نوع گناه محصوب میشود
ما میتونیم معجزه ی این جام جهانی باشیم
با تشویق ها
ایران ایران ها
و امید ها

گروه A: روسیه، مصر، اروگوئه، عربستان

گروه B:پرتغال، ایران، اسپانیا، مراکش

گروه C:فرانسه، پرو، دانمارک، استرالیا

گروه D:آرژانتین، ایسلند، کرواسی، نیجریه

گروه E:برزیل، سوئیس، کاستاریکا، صربستان

گروه F:سوئد، آلمان، مکزیک، کره جنوبی

گروه G:بلژیک، تونس، انگلیس، پاناما

گروه H: لهستان، کلمبیا، سنگال، ژاپن

نویسنده: مریم نیکخواه - شهر قدس - پایه هشتم

موضوع : جام جهانی روسیه
من از ده سالگی عاشق فوتبال بودم.البته یه دوستی دارم که اون منو به این راه هدایت کرد. که خیلیم ازش ممنونم چون پنجره ای جدیدتوی زندگیم و طرز زندگی کردنم ایجاد کردبه دیوار اتاقم پرچم تیم ها رو بزنمکه لباس بازیکنای محبوبم رو بگیرمکلاس فوتسال ثبت نام کنمو......
همیشه دوست دارم بازیکن همه چیز تمام باشم و چه ورزشی بهتر از فوتبال که سراسر آن هیجان است و هیجان است و هیجان.
بعد از اینکه راهیابی تیم ملی ایران به جام جهانی قطعی شد دیگر تحمل نداشتم و باید هر طور که شده خودم را به روسیه میرساندم اما بعدها در تصمیمم تجدیدنظر کردم.
چون اولا هوا سرد هست و دوم هم اینکه حال ندارم شال و کلاه کنم و پاشم برم روسیه که چی؟ فوتبال ببینم؟ (مگه اینکه با این گفته ها خودم رو راضی کنم که نرم)درسته یکی از آرزو هام اینه که به ورزشگاه برمولی..خوب همین تلویزیون خودمان هم به صورت فول اچ دی همه ی بازی ها را نشان می دهد دیگر.
البته امشب مراسم قرعه کشی گروه بندی تیم های حاضر در جام جهانی فوتبال روسیه را تلویزیون نشان می دهد و من دل تو دلم نیست که ببینم بالاخره چه تیمی با ما همگروه می شود.
آرژانتین؟ تیمی که در جام جهانی قبلی با یک گل لیونل مسی باعث شد کاخ آرزوهایمان به کویر لوت تبدیل شود؟
پرتغال؟ چه تیمی می تواند در مقابل کریستین رونالدو بازیکنی که هیچ حریفی ندارد(مجبور بودم بنویسم بهتر از مسی کسی نیست) و هر سال به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب میشود ایستادگی کند؟
برزیل؟ حتی اسمش را بردن هم باعث می شود به فکر چندین گل جانانه خوردن بیافتیم.با نیمارو پائولینیو  و...
آلمان؟ این تیم که دیگر جای خود دارد و هر تیمی در مقابلش نمی تواند مقاومت کند و به شکست تن خواهد داد.
البته تیم های دیگری نیز در جام جهانی روسیه حاظر هستند که آن ها هم تیم های ضعیفی نیستند و ما هم یکی از بهترینان آن ها هستیم.
ما هم محاجم ها و مدافعین قدرتمند زیادی داریم
البته وقتی فکر میکنم که جیان لوییجی بوفون از تیم ملی ایتالیا در جام جهانی حضور ندارد و در عوض بیراندوند دروازه بان تیم پرسپولیس در این جام حاضر است تمام تن و بدنم می لرزد.
برنامه ی نود هم به صورت مستقیم مراسم را پخش می کند و تا لحظاتی دیگر می بینم که در این برنامه تیم ملی کشورمانباکدام تیم ها هم گروه می شود.گروه ها مشخص شد گروه ما گروه مرگ است.گروه مرگ ...اسپانیا با نصف بازیکنان رئال و بارساپرتغال با رونالدو و بقیهمراکش هم با بازیکنان قوی که ساحل عاج رو شکست دادندایران...با نصف بازیکنان پرسپولیس و استقلالبا سردار سامان وسعیدیوز های ایرانیبا امید به خداوندوحمایت هواداران
چرا نا امیدیم میدانیم که نا امیدی یک نوع گناه محصوب میشودما میتونیم معجزه ی این جام جهانی باشیمبا تشویق هاایران ایران هاو امید ها
گروه A: روسیه، مصر، اروگوئه، عربستان
گروه B:پرتغال، ایران، اسپانیا، مراکش
گروه C:فرانسه، پرو، دانمارک، استرالیا
گروه D:آرژانتین، ایسلند، کرواسی، نیجریه
گروه E:برزیل، سوئیس، کاستاریکا، صربستان
گروه F:سوئد، آلمان، مکزیک، کره جنوبی
گروه G:بلژیک، تونس، انگلیس، پاناما
گروه H: لهستان، کلمبیا، سنگال، ژاپن